Team

Team

Nicoline van Straten

Nicoline van Straten

Managing Director | Strategic Co-Creation

Oprichter Nicoline van Straten ziet events als strategische interventies en gebruikt ze het liefst als waardevolle management tool bij veranderingen. Nicoline: “Mensen hun kracht laten ervaren is mijn grote ideaal. Bij LiveHouse laten we mensen bewegen in een richting die ze wellicht niet kenden of ambieerden, maar uiteindelijk wel als waardevol zien. Het is fascinerend om met een designteam gestalte te geven aan dat proces.” Ze zoekt graag naar harmonie, balans en spannende combinaties, ook in haar privéleven en bij de inrichting van haar huis.

Linda Hartendorp

Linda Hartendorp

Project Manager

Actief bezig zijn met evenementen is Linda's lust en haar leven. Mensen met elkaar verbinden - met elkaar, het merk en met de organisatie - door het creëren van unieke belevenissen. Mensen laten genieten, verrassen, laten voelen en belonen. Ervaringen bieden die hen veranderd, in beweging zet en motiveert. Dat is de kern van een goed evenement. Linda heeft grote en kleine events georganiseerd voor multinationals, MKB en overheden. Haar motto: “Geen doel is te ver, als je plezier hebt in wat je doet”.

Gerdie Schreuders - live & online communicatie

Gerdie Schreuders - live & online communicatie

Marketeer

Gerdie Schreuders is al meer dan 20 jaar betrokken bij het LiveHouse netwerk. Zij is marketeer en speelt moeiteloos met de synergie tussen live & online communicatie in concepten. ‘’Met meer mensen, langer en directer in gesprek’’ is het motto en dat heeft zij vertaald in producten zoals de @TweetRedacteur. Zij is partner in LiveOnlineEvents, Europa's eerste full-service hybride eventbureau. Voor Gerdie Schreuders is het delen van kennis en co-creatie met leveranciers en opdrachtgevers een way of life. Daarom coacht zij communicatie, marketing - en eventmanagers over de boeiende, hybride ontwikkelingen in de evenementenbranche.

Annemarie Kingma

Annemarie Kingma

Project Manager

Annemarie heeft brede ervaring als communicatieadviseur en eventmanager. Zij heeft specifieke expertise met complexe beurspresentaties opgedaan bij het communicatiebureau van Amsterdam RAI. Haar overtuiging voor de kracht van het evenement als communicatiemiddel vindt hier zijn basis. Het komen tot een dialoog, de energie van een persoonlijk gesprek, één-op-één communiceren en merkactivatie dat is de kracht van een evenement. Annemarie organiseerde grote samenwerkingsprojecten op uiteenlopende beurzen voor o.a. Telfort, KPN, Philips, Siemens, Samsung, Novell, Microsoft en IBM.

door Kees ™